Op dinsdagavond 20 december 2016 vierde buurtvereniging Het Oude Buurtje feest in de grote zaal van Horizon!
Feest vanwege het 25 jarig bestaan, feest omdat de informatiezuil klaar was en vanwege de jaarlijkse kerstborrel.
Na enkele korte toespraken door de heren Pim van der Voort (lid activiteitencommissie), Leo Spruit (voorzitter) en wethouder Marjolein Steffens, proostte de buurtvereniging op een actief verenigingsjaar. Mevrouw Steffens onthulde de informatiezuil. Op deze informatiezuil worden alle activiteiten van de buurtvereniging gepresenteerd.
Na de formele zaken werd er volop verder gepraat onder het genot van een glas glühwein en warme chocomel. Het was een zeer geslaagde avond met een hoge opkomst.
Alle leden van de buurtverenging ontvingen na afloop een leuke attentie. De HOB beker!
De definitieve herbestemming van het Fort bij Hoofddorp is bekend. Over de herbestemming is een uitvoerig document samengesteld die u
Woensdagmiddag 8 februari stonden weer een tiental tafels vol met allerlei spellen. Tafels met rummicub, scrabble, ganzenbord, jenga, yahtzee, domino, vier-op-een-rij, en natuurlijk de sjoelbakken.
Hierbij treft u aan het raadsvoorstel m.b.t. het strategisch auto parkeerbeleid Haarlemmermeer en wat dit betekent voor Het Oude Buurtje.
Woensdag 12 april vond de Algemene Ledenvergadering 2017 van Het Oude Buurtje plaats. De avond werd druk bezocht, ongeveer een derde van ons ledenaantal was aanwezig. Wij, als bestuur, zijn daar tevreden over. Er was ook een speciale gast aanwezig: Hans Kleiss, gebiedsmanager van de gemeente. Nadat iedereen een prachtige petitfours met het logo van HOB en iets te drinken was aangeboden, opende de voorzitter de vergadering.